15 Şubat 2011 Salı

Lady Gaga Bir Pazarlama Harikasıdır


Bizim ünlülerimiz gibi, ona buna sataşarak, tütüyle dolaşıp üzerine iki bebek kondurup tarz oldum havalarında dolaşmak değil de  sistematik çalışıyor. Tüm yaptıkları, giydikleri, söyledikleri bir plana dayalı.Oyunu pazarlama kurallarına göre oynuyor. Ne yaparsa gündeme bomba gibi düşüyor.  Bulunduğu etkinlik ne kadar önemli olursa olsun şahsiyetini kaybediyor, onun adı ve spekülasyonuyla anılmaya başlıyor. En yakın dostu bir çaydanlık olan, üzerine çiğ etten elbise diktiren Lady Gaga. Bu kez bir yumurtadan çıktı(!). Grammy ödüllerine bir yumurta içinde geldi, kırmızı halıdan şov yaparak geçti. Kırmızı halıda yürüyen ünlüler bu sene ne giydi diye çok konuşamadık. Yumurtadan ne çıktığına odaklandık. Neyse ki yumurtanın tasarımcısı bir Türk. Lady Gaga ve ünlü tasarımcı Hüseyin Cağlayan sayesinde  bizimde havamız oldu. Bir Türk tasarım ve pazarlama harikası kırmızı halıdan geçti. 



















Lady Gaga kırmızı halıdan nasıl geçti ?


1 yorum:

  1. çok doğru söylemişsin kendi kendinin reklamını çok iyi yapıyor

    YanıtlaSil

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Blog Archive

Bu Blogda Ara

Carousel