10 Şubat 2011 Perşembe

"Biz Tatlı Cadılar" Kitabının Yazarı Tuğçe Işınsu Sorularımızı Yanıtladı



Aslında uzun zamandır hayatımızdaymış ama biz onu Seda Sayan, Derya Baykal, Petek Dinçöz, Billur Kalkavan, tartışma ve  haber programlarının ardından Okan Bayülgen’de sonrasında da Yemekteyiz ile tanıdık. Reklam metin yazarlığından nasıl Melek terapisti olduğuna, ilk buluşmada ne giyeceğimize, taşların tılsımına kadar her sorduğum  soruya  samimiyetle yanıt verdi. Zaten samimiyet ve sıcaklığını,gecenin bir yarısı Twitter’dan yazdığım röportaj talebime anında içtenlikle yanıt vermesinden hissetmiştim.  "Biz Tatlı Cadılar" kitabının yazarı, Melek terapisti, Spirütüel yaşam koçu Tuğçe Işınsu sorularımızı yanıtladı.

Melek terapilerine ve Spiritüel yaşam danışmanlığı nasıl başladınız ? Tetikleyici bir neden var mıydı ?
Doğuştan psişik güçlerim var. Babaannemin de  psişik güçleri var. Sezgileri yüksek bir aileden geliyorum. 7 yaşına kadar ruhlarla iletişimdeydim sonra bu kanal kapandı. Üniversitede İngiliz dili ve edebiyatı okudum okul bittikten  sonra Reklamcılık yaptım. 2. İş olarak bu konularla ilgileniyordum tarot bakıyordum, isim analizi yapıyordum. Bundan 5 sene önce oldukça donanımlı olmamam rağmen uzun bir süre işsiz kaldım ve paraya ihtiyacım vardı. Bir gün bir tv programındaki medyum hastalanınca bir geceliğine yayına ben çıktım o günden sonra her şey değişti, yorumlarımın çıkması izleyicinin beni sevmesiyle kanal benimle anlaşma yaptı. Bu sürede reklamcılığı tamamen bıraktım. Melek enerjisi, enerjiler, kehanet sanatları ile ilgili hızlı bir eğitim aldım. Yaptığım işe Spirütüel yaşam danışmanlığı denebilir. Bu işin bir  bilimsel tarafı var bir spiritüel boyutu var. Yaşam koçluğu yaparken tarot aracılığı ile sembollerden de destek alınabilir.  Benimki tesadüfen başladı kadersel bir tarafı olduğunu düşünüyorum. Şimdi de Pazartesi günleri sabah Show Max’te bir program yapıyoruz. Cuma günüde gece şovumuz başlıyor.

Melek enerjisinin Reiki ve kuantumundan farkı var mı ?
Türkiye’de Melek terapisi dendiğinde yapan 5 kişi var bilinen bunlardan 2 tanesi gizemli kalmak istiyor. Ama başka yapan varsa gizli gizli onları bilemiyoruz. Herkesin kendi tarzı var ben biraz tasavvufla birleştiriyorum. İmgeleme, telkin ve meditasyon kullanıyorum. Melek terapisinin aslında 2 boyutu var. 1. Boyutta kuantumda reikide olduğu gibi imgeleme, motivasyon, telkin, arınma, olumlama var. 2. Boyut çok daha farklı bunu çok daha ilerleyen kişiler yapıyor. Bu boyutta gerçekten meleklerle irtibata geçiyorsunuz. Bir melekle irtibata geçen ya da zerre kadar ışığını gören biri normal hayata kolay kolay adapte olamıyor. Melek  enerjisi alan insanlar ermiş gibi oluyorlar daha sonra duyuyoruz bu tip insanlar Tibet’te veya bu tip mistik ve izole yerlerdeyaşıyorlar. Bunu da gelenlere söylüyoruz.  

İsteyenler bunu meslek olarak yapabilir mi ? Eğitim nasıl alınabilir ?
Yurtdışında üniversitelerde aynı ekonomi okuyormuş gibi 4 senelik metafizik okulları var., 4 senenin sonunda diploma veriyorlar. Biraz ticari olmakla birlikte çok iyi öğretiyorlar. Harry Potter’ın okulu gibi düşünebilirsiniz tabi fantastik boyutta değil. Bu okullarda iksir, tılsım, astroloji, isim analizi, kehanet sanatları, akıl okuma dersleri veriliyor. Enerji kullanımı, ülkemizde hep kötü olarak biliniyor ama öyle değil bir iyi bir  de kötü eberji kullanımı var. Harry Potter nasıl bir büyücüydü? İyilik için güçlerini kullandı aynen onun gibi. Mesela çok sevdiğiniz biri var oda sizi seviyor onu kendinize çekmek için tılsım kullanabilirsiniz ama sizi sevmeyen biri için tılsım yaparsanız bu kötü büyüdür ve size de mutlaka zararı dokunur kanser bile tetiklediğini biliyorum.  Kötü büyüler hızlı işler, iyi büyülerse zor aktif olur.

Bizim kızlar olarak derdimiz aşk… ?
Kesinlikle ben kitabı o yüzden yazdım zaten. Türkiye’de bir rakibi yok çünkü ülkenin ilk ve tek spiritüel aşk kitabı ve formüller içeriyor. Herkesin derdi aşk gerçekten. Kadınlar her zaman aşk için yaşar. Benim kitabım tamamen bir aşk kitabı. İçinde tılsımlar var iksirler var. Erkekleri baştan çıkarmak üzere hazırlandı hepsi ve tamamen iyi niyetli, saf. Biz Tatlı Cadılar her kesimden kadına hitap ediyor, bir ceo ya da genç bir kıza, herkes kendine göre bir şey mutlaka buluyor. Kitabın naif ve mutlu bir dili var.  Bu kitap diğer aşk kitaplarına benzemiyor. Diğer kitaplarda hep sorunlar yazılmış ben çözüm sunuyorum.

Aşkı kendimize nasıl çekeriz, tılsımlarla mı ?
Evet tılsımlar kullanılabilir odaklanma ve inançlı olmak çok önemli. Doğuştan bu tip güçlere sahip biri sadece odaklanarak düşünerek aşkı kendine çekebilir. Önce iyi niyetle yapılmalı, kimsenin kötülüğü için yapılmamalı. Tılsımda kullanılan bitkiler ve dolunay mı yeni ay zamanımı olacak bunlar önemli. Ben doğadan elde edilebilecek bitkiler, yağları ve esanslar kullandım. Aslında herkes kendi tılsımını yaratabilir bazı tılsımlar bana iyi gelirken başkasına iyi gelmeyebilir. Kitapta yazdıklarım çok büyük çalışmalar değil daha kolay yapılabilen tılsımlar ve tamamen sevgi odaklı. Tabi aşkı kendimize çekmek için rasyonellik de lazım fantastik, ulaşılmaz biri için yapılmamalı. Enerjiyi iyi amaçlarla kullanmak lazım. Sizi sevmeyen birini kendinize çekmek için kullanılmamalı. Etik olarak yaptığınız şey kimseye zarar vermemeli.

Peki birlikteliklerde kullanılabilir mi  istediğimiz ilişkiyi yaşayamıyorsak ?
Mesela kitapta mumlarla aşk bölümümüz var. Her mum rengi farklı bir şeyi anlatıyor. Evlerinde çok yanlış renk kullanan kişiler var. Ayrıca kullandığımız taşlarında enerjileri bizi etkiliyor, onlarında tılsımı var. Bazı kadınlar safir taşını çok beğeniyorlar ama safir taşı aşkı bloke ediyor. Yakut kullanıyorsanız bu size esrarengiz bir hava katıyor. Aşkta en uğurlu taşlar, aquamarine ve kuartz kristalidir. Ters giden ilişkilerde bunlar kullanabilir. Pırlantanın bağlayıcı özelliği var. Özgür uçarı bir aşk yaşamak isteseniz bile sizi bağlılığa sürükler. İnci güveni simgeler. Zümrüt taşında ihtiras vardır. Muhteşem Yüzyıl’da Hürrem aslında aşık değil, sadece elde etmek istiyor. Zümrüt mitolojide de ihtiras ve elde etmeyi simgeliyor. Zümrüt takan bir kadın birlikte olduğu adamı kendine aşık edemez ama elde eder. Aşık etmekle elde etmek farklı kavramlardır.

Mesela çok kolay uygulanabilecek bir tılsım önerebilirim herkes kolaylıkla yapabilir;

Dolunay zamanı yapılması gerekiyor. Birbirini seven iki insanın resimleri eşit oranda olmalı ve resimler yüz yüze bakacak şekilde durmalılar. Gece 00:00’ı  geçince yapılmalı. Aşık olduğumuz kişinin ismini yazalım ismin üstüne harfler birbirine geçecek şekilde kendi ismimizi yazalım. Resimler arasına bir mıknatıs koyalım. Bu tılsımı yaparken kırmızı bir mum tüm gece yanmalı. Resimleri kırmızı bir ipek kumaşla katlayıp yastığımızın altına koyalım. %100  tutacak bir tılsımdır. İstek ve odaklanma şart ama.

14 Şubat’ ı yalnız  geçireceklere ne önerirsiniz  ?
Ben 2012’ den sonra melek enerjisinin öneminin çok daha artacağına inanıyorum. Melek kartlarına başvurabilirler aşkı kendilerine çekmek için. Melek kartlarını artık her yerde bulmak mümkün ve onlardan hayatımızın her anında yüksek frekansta enerji alabiliyoruz. Baş melek kartlarını bir dörtgen oluşturacak şekilde dizelim. Kırmızı bir kağıda siyah kalemle aradığımız insandaki özellikleri, onla birlikte neler yaşamak istediğimizi, karakter özelliklerini yazalım. Bizim için hayırlı olanı dileyelim ki melekler bizim için kötü olan hiçbir şeyi bize vermezler.  Bu tılsımı yaparken bulunduğumuz yerde gül yağı kullanabiliriz, gül yağı aşkı çağırır ya da yasemin tütsüsü kullanabiliriz.  4 büyük melekten odaklanıp çağırdıktan sonra kağıdı yakıp toprağa gömelim. Kağıdı yakmamız enerjiyi aktif hale getirmek için toprağa gömmek ise onun büyümesini sağlamak sağlam zeminli yapmak için. Evren istediğimiz her şeyi bizden alıyor ve bize veriyor ayna gibi.

Bizim blog sayfamızda “ne giyinsem ?” konulu bir bölüm var. İşe giderken ne giyeceğimizi biliyoruz ama ilk buluşmada ne giyinsek, renklerin önemi çok sanırım ?
Tabi doğru rengi kullanmak çok önemli. Kadınların en büyük  hatası ilk buluşmalarda genellikle siyah giymeyi tercih etmeleri.  Cazibeli ve zayıf gösteriyor ama Türkiye’deki erkekler çekingen, siyah renk onları korkutuyor. Çünkü siz siyah giyerek gizemli ve zor olduğunuzu söylüyorsunuz evet sizi beğeniyor ama yaklaşamıyor. 
Buluştuğunuz erkeğin burcuna göre giyinebilirsiniz.

Toprak gurubu erkeği: Boğa, Başak ve Oğlak; Kehribar, bej ve ya soft pembe tonları,
Ateş gurubu erkeği: Koç, Aslan, Yay ; Mavi giyemiyorsanız mutlaka bir aksesuarınız mavi olsun,
Hava gurubu erkeği: İkizler, Terazi, Kova ; Çılgın renkleri severler turuncu ve ya pembe kullanabilirsiniz,
Su gurubu erkeği: Balık, Akrep, Yengeç ; Su  grubu kadını çözmek ister ve onda annesini  arar dinlendirici  renkleri tercih edin. Kahve ve bej tonları, gümüş takılar ve ya inci kullanılabilir.
Ama adamı tanıyorsanız.Çok çapkın biriyse veya çok zorsa o zaman siyah ya da borda giyilebilir.

“Biz Tatlı Cadılar” kitabınızı neden okumalıyız, neye çare olur ?
Kitabın içinde her kadına göre bir şey bulmak mümkün. Uçarı, yaşlı, genç, havalı her kadına göre bir şey mutlaka var. Herkese hitap ediyor aşk her yerde aşk. Dili çok naif ve kolay anlaşılır. Türkiye’de melek terapisini anlatan ilk kitap. Unutulmuş pagan ritüellerini günümüze taşıyor. Ayrıca çok olumlu bir kitap herkes sorunları anlatıyor bence sorunların bir önemi yok, önemli olan çözüm sunmak ben çözüm önerisi getirdiğim için okunmalı.

 Yeni programınızdan bahsedelim, yine bir ilke imza atacaksınız ?
Evet.  Show Max’te pazartesi günleri yayınlanan Max Life diye bir programımız var. Bu programda daha çok aktüel konulardan bahsediyoruz. Zaten Show Max’in yaşam danışmanıyım. Gündelik olaylara spiritüel açıdan bakıyoruz. Bu cuma başlayacak programımız gece yayınlanacak bir şov programı olacak. Spiritüelliği gece şovuna dahil edeceğiz. Ben programa gece elbisesiyle çıkacağım. Spiritüelsin diye illa kaftan giyip "Hindistan’dan yeni geldim" gibi gözükmenin anlamı yok. Biliyorum, önce insanlar tepki verecekler ama sonradan çok beğenileceğine eminim.

Sizin bize söylemek istedikleriniz neler ?
Dünya spiritüelliğe gidiyor buna kendimizi kapatamayız.  Biz sizinle aynı sistemi paylaşıyor siz Cadı Kızlar Konseyisiniz  bende  “Biz Tatlı Cadılar” diye bir  kitap yazdım.  Benimle ilk başlarda çok dalga geçtiler ama böyle olacağını biliyordum 4 ay sonra dalga geçtik ama bu kız doğru bir şey mi yapıyor acaba dediler. Bana tarot baktırmaya gelen çok var ama melek terapisi ve enerjisine çok az kişi geliyor. Bu çok üzücü bu enerjiyi daha çok yaymalıyız. Melek terapisi insanlara umut vermek amacıyla gelişen bir sistem. Melek enerjisi spiritüel akımlarda dünyanın son geldiği nokta.

Cadı Kızlar Konseyi takipçilerine indirimli tarot bakar mısınız peki :)  ?
Aaa tabi ki ,seve seve. Cadı Kızlara % 30’luk bir indirim uygularım size özel Yaşam Danışmanlığı  ücreti 100 TL J

* Tuğçe Işınsu 14 Şubat’ta saat 17:00’de Olivium alışveriş merkezinde engeliler için imza gününe katılacak. Destek ve ilginizi bekliyoruz Cadı Kızlar :)

* Tuğçe Işınsu Facebook sayfası http://www.facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Blog Archive

Bu Blogda Ara

Carousel