14 Ocak 2012 Cumartesi

Kayağa Giderken Ne Giysem?



Mevsimi geldi şimdi dağlara çıkıp kayma zamanıdır haydi Cadılar!

Dünya üzerinde kendini en mutlu hissettiğin yer neresidir dersen sana Uludağ derim. Ama sanma ki bu çekimi şımarıklığımdan kendim için yaptım. Google aramalarında o kadar çok sormuş ki Cadılar Kayağa giderken ne giysem diye bu postu hazırlama gereği duydum öyle copy paste resim eklemektense en iyi kayak / snowboard kıyafetlerini bulabileceğim SPX mağazalarıyla iletişime geçtim.


Akmerkez SPX mağazasında bizi ağırladılar. Çok keyifli 2 saat geçirdik. 




Şimdi asıl konuya gelelim; kayağa giderken ne giysen?

İlk kez gidecekler için bir sıralayalım çok detaya girmeden;


Termal içlik şart hem altına hem üstüne. Termal içlikler terlemeni engelliyor daha doğrusu ter üzerinde kalmıyor o özel kumaş teri içine emiyor. Ayrıca vücut sıcaklığını koruyor.



Kayak yapacaksan kayak pantolonu, snowboard yapacaksan snowboard pantolonu alacaksın. Ne farkı var dersen kayak pantolonu daha dar snowboard ise bol.



İçine bir polar giymeni tavsiye ederim. Güzel havalarda mont giymesen de olur ama mont düştüğünde seni ıslanmaktan korur. Ayrıca kayak montlarının çok fazla özelliği vardır. Bazılarında gözlüklerini silmen için bez bile  var. Hatta I Pod'unun kulaklığı için bir göz var.



Özellikle yağışlı ve sisli havalarda gözlük kullanmanı öneririm. Tipi de gözlüksüz kayıp mikrop kaptığım oldu!









Eldiven olmazsa olmaz ama normal bir eldivenden bahsetmiyorum ilk düştüğünde sırılsıklam olur. 
Kayak eldiveni şart!



SPX Spor'da Filiz Hanım bize çok yardımcı oldu. Akmerkez SPX'e yolunuz düşerse kendisine bizden de bir selam edin.




Burton'ın özel Alice in Wonderland snowboard  koleksiyonuna bayıldım. almayacak olsan bile mutlaka git bak!




Resimlerimizi Onur Erol çekti nam-ı diğer @onuroll kendisi eski modeldir ayrıca bknz.



SPX Akmerkez mağazası çalışanları ve SPX'in  sosyal medya ajansı Socrates yetkilileri çekim boyunca yanımızdaydı süper bir ekip olduk :)



SPX mağazalarında bir çok marka var biz daha çok Burton ve Rossignol'ün ürünlerini kullandık.SPX kayak ve snowboard ürünlerini online olarak da satın alabiliyorsunuz. SPX online shop için tıklayın.

5 yorum:

  1. renkli kayak aksesuarlari ile cok eglenceli bir post olmus bu. yogunluktan ancak subat ayi sonu icin yapabildik sonunda kayak programimizi. cok isime yarayacak verdigin bilgiler!
    Cadicim, Cupcake tesekkurler diliyorum;)

    YanıtlaSil
  2. Ne yazacağımı bilemiyorum harikasınız :)

    YanıtlaSil
  3. Süper ellerinize sağlık harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. çok eğlenceli bir post olmuş bende bugün uludağda ya yeni ne alsam diye düşünüyordum spx de de güzel ürünler var

    YanıtlaSil
  5. cok renklı ve eglencelı bı paylasım olmus! :) ayakkabıların markası nedir acabaa? :))

    YanıtlaSil

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel