17 Ocak 2012 Salı

Denedim Beğendim Tavsiye Ediyorum; Blistex Lip Relief Cream

Dün kar yağdı benim dudaklar çatır çatır çatladı. Dedim bu durumda olan kim bilir kaç cadım vardır, hemen imdadına yetişeyim. Tam da kayak kıyafetleri postunun üzerine iyi denk geldi. Eğer kayağa gidiyorsan cebinizde bir Blistex olmalı, şart!
İster inan ister inanma kullanmadığım dudak koruyucu kalmadı. Geçen sene kışın Kapadokya'ya gititğimde kuru soğuktan çatlayan dudaklarımı hiç bir şey iyileştiremedi neyse ki Blistex Relief Cream'i keşfettim ama dikkatini çekerim herhangi bir Blistex dudak koruyucudan bahsetmiyorum ki onlarında çoğunu kullandım ama Relief Cream gibisi yok.
Genelde dudak koruyucuyu çatlamadan önce sürmeniz gerekir, bu ürün çatladıktan sonra iyileştirmek için kullanılıyor.
Tüpte, kolay kullanılıyor, naneli aroma biraz yaksada ferahlatıyor Fiyatı 8-10 TL arasında. En önemlisi dudaklarınız çatlamıyor ya da çatladıysa bile iyileşiyor. Şahsen ben Blistex Relief Cream'i denedim beğendim tavsiye ediyorum.



1 yorum:

  1. Bende Blistex kullaniyorum ozellikle kayak sirasinda.. kesin tavsiye ;)

    YanıtlaSil

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel