2 Ocak 2012 Pazartesi

Denedim Beğendim Tavsiye Ediyorum; HC Şampuan

Saçla ilgili takıntım var evet. Sene 2009 saçlarım belime kadar gelirken ani bir sinir kriziyle (nedeni malüm:)) saçlarımı gittim Rihanna gibi kestirdim.  İlk 1 hafta gayet memnunken uzun saçlarımı geri istediğimi farkettim ama yapacak bir şey yok bekle ki uzasın. O sırada bir de kansızlık sorunu çıktı saçlarım döküldü, cansızlaştı. HC Herbal Hair Care Complex'i internetten gördüm. Saçlarınız 21 günde uzasın yazısı aklımı çeldi. Aldım denedim. 1 ayda etkisini gördüm saçlarım çok daha çabuk uzadı ve güçlendi. Tabii saç dökülme gibi bir probleminiz varsa mutlaka kan testi yaptırın. Eğer nedeni kansızlıksa ilaç tedavisi şart.
HC şampuan ile 1 senede omuzlarıma kadar uzadı saçlarım. 1,5 sene kullandım ve bıraktım. Artık ihtiyacım yok. Ben sadece şampuanı kullandım. Bakım yağını kullanan arkadaşlarımda oldukça memnun kaldı. HC şampuanın yoğun bir kıvamı var, çok köpürmüyor, kokusu süper.
Ama en önemlisi saçları uzatıyor mu? Evet uzatıyor. Fiyatı çok pahalı değil 28.- TL. 1 kutuyu 1,5 ay kadar kullanabilirsiniz.
Siparişini internetten veriyorsunuz. Genellikle 1-2 günde geliyor. Kurye parası ödemiyorsunuz. Dilerseniz kart numarası vermeden kapıda da ödeme yapabiliyorsunuz.
Detaylı bilgiye internet sitesinden bakabilirsiniz.
Denedim Beğendim Tavsiye Ediyorum; HC Hair Care Saç Şampuanı.

2 yorum:

  1. Güzel bilgiler için teşekkürler. Evet bende kullandım bazı ürünlerini. Ama kolay bulunmuyor.

    YanıtlaSil
  2. bilgiler güzel idi.
    içeriğinde vitamin mineral var.
    http://birtat.com.tr/hc_sampuan.htm

    YanıtlaSil

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel