16 Mayıs 2013 Perşembe

Kalıcı Makyaj ile Son Moda Kaşlar

Her sabah kaş boyamaktan, en uygun kaş kalemini, farını aramakatan, her kaş alımında acaba şekli bozulacak mı diye stres çekmekten, yok badem yağıydı yok sarmısaktı sür de küsen kaşlar yeniden çıksın derdinden sonsuza kadar kurtulduğumu düşünüyorum.
Kalıcı makyaj, kaş kontürü siz adına ne derseniz artık... Sonunda yaptırdım ve yaptırdığım günden beri aynaya gülerek bakıyorum. Kendimi çok güzel hissediyorum, moralim tavan yaptı!


Kalıcı kaş makyajı için güzeller güzeli güzellik uzmanı Safiye Turan'a gittim. Bu işte adını en çok duyuran isimlerden Safiye, LONG TİME LİNER uzmanı CONTOUR MACE UP tekniğini kullanıyor. Kendimi bukadar iyi hissedince sizlere de tavsiye etmek istedim ve aklınıza takılabilecek soruları sordum.

Safiye'nin kaşlarını görünce zaten doğru adreste olduğunuz anlıyorsunuz :)




Benim uygulamamın nasıl geçtiğini sorarsanız, yaklaşık 40 dk. sürdü. Öncesinde kaşı çizdik, biraz aldık, baktık güzel oldu başladı Safiye dövmeyi yapmaya. Dövme öncesi 4-5 gün önceden alkol almayı kesmek gerekiyormuş ben 2 gün öncesinde fazla alkol tüketiminde bulunduğum için biraz kanama oldu onun dışında acıdı diyemem. Zaten belli bir süre sonra uyuşuyor pek bir şey hissetmiyorsunuz. 1 hafta süreyle Bepanthene Plus krem kullanmak gerekiyor. 15 gün sonra rötüş zamanı... Ben sonuçtan çok memnun kaldım, gören herkes bayılıyor ve çok doğal olduğunu söylüyor.


? Kalıcı makyaj diyoruz, peki kalıcılık süresi ne kadar?
ST: Bu işlemin kalıcılığı gatanti kapsamında değil ama ortalama 2 yıldır.

? Pek çok yerde kaş dövmesi yapılıyor ama gidenler kalştesinden memnun değil, daha sonra kızıllaşma oluyormuş. Bu işlemi yapacak kişiye neleri sormalıyız risk almamk için? (boya markası, alet vb. gibi)
ST: Türkiye'de 2 çeşit kalıcı makyaj tekniği var; biri herkesin bildiği vücuda yapılan dövme tekniği, sonuçları kötü oluyor kırmızılaşma mor ya da griye dönme gibi, birde bizim tekniğimiz, yani LONG TİME LİNER CONTOUR MACE UP. LONG TİME LİNER markamızın adı CONTOUR MACE UP ise tekniğimizin adı.

? Peki kalıcı makyaj uygulamasını yaptıktan sonra ömür boyu bu modeli mi kullanması gerekiyor yani dövmenin süresi dolduğunda sürekli yenilenmesi gerekiyor mu?
ST: Tekniğin kalıcılığı 2 yıl. Her 1 buçuk yılda bir tazelenerek ömür boyu kullanılabilir. 2 yıl doldurulursa tamemen yok olur ve şekil değişikliği de yaptırabilir.

?Bu kaş modelinden sıkıldı diyelim, değişiklik yapılıyor mu, silinebiliyor mu?
ST: Küçük değişiklikler yapılabiliyor ama genel şekilde değişiklik yapılamıyor.
Eğer sildirmek istenirse lazerle çok kolay sildirebiliniyor.

?Saç rengi değişen birinin daha önce kahve rengi olan kaş dövmesi rengi değişebiliyor mu?
ST:Biz saç rengini değil kaş rengini baz alarak çalışırız . Eğer kıl rengi saç rengi değiştirilirken biraz renk değişikliğine uğratılırsa biz de renkte değişiklik yapabiliriz.

?Sarışınlar da kaş kontürü yaptırabilir mi?
ST:Evet sarışınlar bile yaptırabilir :)

?Ünlü isimlerin kaşında imzan var?
ST: Hemde çoooook fazla ama ismin vermem doğru olmaz :)

?Sana nasıl ulaşabilirler?
ST: Bana 0543 733 4930'dan  www.safiyeturan.com
 ve  www.threetouchlongtimeliner.com dan ulaşabilirsiniz :)

7 yorum:

  1. merhaba ekli işlemle ilgili herhangi bir sıkıntınız oldumu

    YanıtlaSil
  2. Hayır olmadı çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  3. İnternetten biraz araştırdım ama fiyat hakkında bir bilgi bulamadım ne kadar yaptırdınız acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, fiyat 900 - 1100 TL olarak değişiyor.

      Sil
  4. Selam ben Kaşlarimi her aldığımda yanlış alıyorum ve şeklini inceltmek zorunda kalıyorum .Merak ettiğim konu ise ince kaşı orta kalınlıkta bir dövme yaptırabiliyormuyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, önce kaşınızın şeklini kalem ile belirleyip sonra dövme yapılıyor. Dolayısıyla istediğiniz kalınlıkta olabiliyor.

      Sil

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel