7 Ocak 2012 Cumartesi

Bak Ne Giydim?

Yepyeni bir bölüm "bak ne giydim?" ile artık ne giydiysem sana da göstereceğim Cadıcım:). Resimler çok iyi değil, I Phone'la çektim. Eğer bu bölümü seversen sokağa fotoğraf makinem olmadan çıkmayacağım  söz :)


Bak Bugün Ne Giydim?










Berem Forever New
Leopar kürküm H&M
Çantam Guess
Botlarım Emu
Kabanım bana özel tasarım :)
Kazağım Mango
Küpelerim Bağdat Caddesi'nden aldım. Casetta Butiğin yanındaki mağazadan adını hatırlamıyorum ama en sevdiğim küpem o çünkü TAÇ delisiyim :) 
Ojelerim Essie Lady Like

3 yorum:

  1. ojelerinin rengi çok güzelmiş :) bereni de çok sevdim.. forever new'dan aldığın bere di mi bu :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) evet berem Forever New ojelerde Essie Lady Like ;)

    YanıtlaSil
  3. cok sirin.. ojelerin rengi guzel ama tirnaklarda oyle;)

    YanıtlaSil

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel