3 Ocak 2012 Salı

Vintage Severler İçin Gerçek Bir Harikalar Diyarı

İnanmayacaksın cadıcım ama bu yazı taa geçen sene Şubat ayında taslaklara kaydedilip kalmış. Geçen sene kışın Galata'da bir mağaza keşfetmiştim, taşınmış Gayrettepe'ye ama neyse ki online alışveriş sayfası da var.


Geçen sene kışın Galata Moda'ya gidiyordum, birden sağımdaki vitrinde ki çantalar, ayakkabılar bana göz kırptılar durdurdular beni. Vitrine kitlenip kaldım. Dünya markalarına ikinci şans, Original Seconds... Marka giyinmek isteyip fiyatları çok yüksek olduğu için alamayanlar ya da yaşanmışlıkları sevenler. Ben hiç vintage mağazasından alışveriş yapmadım. Aslında çok da vintage mağaza bilmem hatta bildiklerime de sadece meraktan giderim bir şey almam. Annemin sandığı  benim en büyük vintage mağazam :). Ama dedim ya garip bir enerjisi vardı Original Seconds'ın çekti beni, gel dedi..


İlk gördüğüm çizmeye aşık oldum. Uzun, bağcıklı, kahverengi, kürklü o Michael Kors çizmeler kalp atışlarımı hızlandırdı. Ayağım çok küçük, hiç bana tam olan bir ayakkabım yok ama o çizmeler bir mucize gibi ayağıma  oturdu. Üstelik neredeyse kullanılmamışlar, tertemiz. 250,00 TL'ye bir Michael Kors çizmem oldu üzerine taksitte yaptılar (nakitte indirimleri de var). İçeride ilginizi çekebilecek bir sürü marka ürün var. Fendi cüzdanlar, LV çantalar, D&G ayakkabılar, montlar, paltolar, elbiseler...

Original Seconds Galata'dan Gayrettepe'ye taşınmış bu da web sayfası online alışveriş de yapabilirsin. 

Original Seconds Adres : Ayazmadere cad. No:40/D Dikilitaş/Gayrettepe

1 yorum:

  1. Turkiyedeki vintage magazalari hakkinda pek bilgim yoktu. harika oldu bu yazi. hemen websitelerine goz atiyorum;) Cupcake tesekkurler sana!

    YanıtlaSil

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel