5 Kasım 2011 Cumartesi

Vanilya Club Paketim Geldiii İçinde Neler Neler Var...



1 aydır bu paketi bekliyordum! Sabah yatağımın üzerine babam şirin bir paket bıraktı yani güne mutlu başladım:). Vanilya Club fark yaratacak bir hizmetle karşıma çıktı bundan 1 ay önce internette gezinirken. İlaki denemem gerekiyordu. Vanilya Club, her ay üyelerine lüks markaların en son çıkan güzellik ürünlerine ait, 4-5 adet deneme boyu içeren güzel bir kutu gönderiyor. İlk gönderimini bu ay yaptı. Yani Vanilya Club'ı ilk test edenlerden olmanın gururunu yaşıyorum:).




Vanilya Club'ı size daha önce tanıtmak istedim ama malum günümüzün en önemli sorunu "güven" beni durdurdu. Önce bir paketim gelsin bakalım dolandırıldık mı diye bekledim, neyse ki öyle bir durum yokmuş ortada:).
Herkese farklı ürünler gidiyormuş bana. Bana gelen pakette en çok sevdiğim Essie'nin deneme boyu ojesi olsu (ah keşke her ay farklı bir rengini gönderseler:)) Ayrıca lüks markalar derken gerçekten lüks, mesela; Bond No.9 Coney Island parfümünün testerı var benim vanilya Club paketimde. Bu parfüm sadece Harvey Nicols ve Brandroom mağazalarında satılıyor ve 100'lük boyu 555 TL. 






Vanilya Club'ın aylık üyeli ücreti 15.-TL, yıllık üyelik 150.-TL fiyata kargo ücreti de dahil. Tüm Türkiye'ye dağıtımları var amaaa en güzel ayrıcalığa gelirseek; Denediğiniz ürünün orjinal boyunu ücretsiz kargo ve %10 Vanilya Puan kazanarak VanilyaClub.com'dan veya kutudan çıkan indirim/hediye çekleri ile perakende mağazalardan temin edebiliyor olmanız.


Sizde her ay lüks markalar şirin mi şirin bir paketle evinize gelsin istiyorsanız bu linkten üye olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel