12 Kasım 2011 Cumartesi

2012 Kışında Dolabında Olması Gerekenler

Alışveriş krizlerimi alışveriş yazısı yazarak hafif atlatmaya çalışıyorum :). İndirimler bazı mağazalarda, bazı ürünlere özel olarak %20- %30 civarlarında başladı ama asıl büyük indirim çok yakında başlayacak hissediyorum :) 10- 15 güne %50 indirimle alışveriş yapacağımız günler geliyor.

2012 kışında biraz 60'lardan esinleniyoruz. Saçta, makyajda, renklerde eskiye dönüyoruz.
Bı kış sezonunda ne almalısın, dolabında ne olmalı yazıyorum; indirim günü gelip çatınca akıllı akışveriş rehberin  bu yazı olacak :).

Ceket Top Shop - Bluz Koton


Yıldız deseni bu sezonun favorisi. D&G ile başlayan yıldız akımı tüm markaları sardı. Eğer bir trend takipçisiysen yıldızlı bir kaç parçan dolabında olmalı. Benim tercihim Şifon ve bu sıralar bol bol gördüğünüz polyester bluzlar. Yıldızı en bol markalar; D&G, Koton, Mango, Codentry.

Bebe yaka çok moda ama tarz meselesi. İlla alın da giyin diyemem biraz hanım hanımcık oluyorsunuz biraz vintage kendinizi içinde iyi hisseidyorsanız; Donna Karan'da bebe yakalı siyah bir elbise var mesela ilk okul önlüklerini andırıyor ama şık. Bebe yaka bluz ve gömlekler ise her yerde ama özellikle Top Shop'a bir bakın derim.
Donna Karan



Kabanlara gelirsek geçensene ki kadar camel yok. Lacivert kaban çok gördüm hem de okul zamanlarındaki kabanlardan üzeri düğmeli. Pelerin kabanlar yine vitrinleri süslüyor ki bence eğer içinize ceket ya da hırkı giyiyorsanız çok kullanışlı.

twist

Baharat tonları ama bildiğiniz hardal sarısı, tarçın rengi, biberiye yeşili... Bu 3 renk dolabınızda bulunsun. Ben hardal rengi etek, tarçın rengi pantolon ve yeşil bluzdan yanayım.

2012 kışında yine dantel var, leopar var, puantiye var, boyfirend ceketler var. Neyse ki hepsini seviyorum. Leopar biraz kabak tadı verse de; kemer, kürk yaka, çanta gibi aksesuarlarda kullanılabilir. Kürk yakayı ben H&M'den aldım. Leopar kemerse her yerde var aslında ama İpekyol'da baktım güzeldi. Çanta ve cüzdanı da var. Ayrıca Mango'nun leopar desenli aksesuar koleksiyonu da gayet başarılı olmuş, daha önce bahsetmiştim bknz.

H&M


Dantel olayına gelirsek bence artık her an her yerde kullanılabilir. T-shirtü, elbisesi, gömleği her şeyi var ve artık gündüz de giyseniz yadırganmıyor. Zara ve H&M'de dantel elbiseler güzel.

Elbise Zara - Bluz Mango


Piliseli etekler; uzun, kısa, orta boy, bilekte hepsi moda.
Bol paça pantalon ve kalem etek moda ama lütfen fiziği buna müsait olanlar giyinsin lakin uzun bacak şart :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel