2 Ekim 2011 Pazar

Denedim Beğendim Tavsiye Ediyorum; Syoss Saç Boyası ve Syoss Şampuan

Yeni bir bölümle karşınızdayız. Artık ne görüp, deneyip, beğendiysek sizlerle paylaşacağız. Bu bölüm kesinlikle reklam içeriği değildir, birebir tarafımızdan denenmiş ve beğenilmiş ürünlerden bahsediyoruz.





Syoss marka saç boyası ve şampuanı piyasaya yeni çıkan ürünlerden. Önce boyası çıkmıştı. Siyah kutusuyla çok profesyonle bir görüntüsü vardı üzerinde bir profesyonel performans yazıyordu, üreticisi de Schwarzkopf olunca aldım. Boyadan çok memnun kaldım; hem beyazları kapatıyor, parlak gözüküyor ama en önemlisi alerji yapmıyor, kaşındırmıyor ve kokmuyor. Ben çikolata kahvesini kullanıyorum.






Saç boyasından sonra, Syoss'un şampuanları da çıktı. Fiyatları da çok uygun, 750 ml. şampuanı 7,5 TL'ye aldım. Şimdi promosyon paketleri çımış Gratis'te gördüm; 6,90 TL'ye saç fırçasıyla beraber.Şampuan saçınızın rengini koruyor ve hacimli gösteriyor. Kokusunu pek beğenmedim ama saçlarım çok havalı ve sağlıklı görünmeye başladı.



Syoss saç boyası & Syoss şampuanı Denedim Beğendim ve Tavsiye Ediyorum :)




*Reklam  değildir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Blog Archive

Bu Blogda Ara

Carousel