12 Ekim 2011 Çarşamba

Berry Teets&Totes Ürünleri Artık Online Shop'ta




Berry Teets&Totes'u ilk facebook'ta bir arkadaşımın paylaşımıyla keşfettim, sonra tam yeni yıl üzeri Akmerkez pop-up store'da "bez şarap çantaları" ile dikkatimi çekti, çok güzel bir hediye seçeneği sunmuştu bana berry ve en son Bebek festivalinde şirin standında tanıştım kendisiyle.



Çok sempatik ürünleri var, zaten logosuna bayıldım, dikkatimi ilk çeken o olmuştu. Ürünlerinin hepsi  ekolojik, doğaya saygılı;  T-shirtler pamuk ve en az pamuk kadar doğal olan modal kumaşından. O enfes çanta koleksiyonu ise yine çevre dostu kanvas, hem yazlık kanvas hem yağmurlu havalarda rahatlıkla kullanabileceğiniz suya dayanıklı kışlık kanvas kumaştan. T-shirt ve kanvas çantalar üzerindeki baskılar; kanserojen maddeler içermeyen insan sağlığına uyumlu su bazlı boya ile yapılmış.


 Berry online shop açtı, ilk alışverişimi yaptım kendime bir fashion blogger çantası hediye ettim. Siparişi verir vermez Berry'den mail geldi üstelik tek düze maillerden değil belli ki sana özel yazılmış bir maildi bu ilgisi alakası pek bir güzeldi anlayacağınız çantam da hemencecik 1 gün de geldi. Kendime vereceğim bir sonraki berry hediyem üzerine Love yazan t-shirt amacım secret yapmak belki aşk beni bulur :)



Berry t-shirt ve bez çantaları www.berryshop.net üzerinden satın alabilirsiniz. Türkiye içinde her noktaya 1 gün sonrasında teslim ediliyor. Ayrıca İstanbul'un gözde alışveriş adresleri Building Pop up Store- Akmerkez, FashionProject Cihangir, Elif Civan OttoEc Butik, Cassette, maybeshop, Leila Butik gibi butiklerdende alabilirsiniz.
Berry çok yakında yeni koleksiyonunu çıkaracakmış heyecanla bekliyorum :)

 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Blog Archive

Bu Blogda Ara

Carousel