9 Mayıs 2012 Çarşamba

Yeni Nesil Cadının Süpürgesi


Moda & Yaşam Blogunda bir elektrik süpürgesinden neden bahsedilir dersen, kronik alerjik astımı olan biri olarak makineden çok etkilendiğim için ve hazır anneler günü yaklaşıyorken işe yarar bir hediye olduğu için ya da şahsına münhasır dizaynıyla bana göre harika bir tasarım olduğu için de yazdım diyebilirim.

Evet Cadım eski süpürgelerini çöpe at çünkü sana Yeni Nesil Cadının Süpürgesi Dyson DC37'den söz edeceğim!
Dyson DC37 elektrik üpürgesinin önce görüntüsüne bayıldım, biz kadınlar hem görüntüsüne, hem hafifiliğine ya da sadece pembe olduğu için bile bir Dyson süpürge alabiliriz.
Gördüğünde tekerlek sandığın yuvarlak top makinenin beyni ama beni asıl ilgilendiren tarafı filtresi. İçinde toz torbası yok! 2 litrelik haznesine tozu ve kiri hapsedip, tek tuşla kolayca boşaltılabiliyorsun. Dyson, sahip olduğu Radial Root Cyclone™ teknolojisi sayesinde diğer tüm elektrik süpürgelerinden daha fazla mikroskobik tozu yakalıyor. Mikroskobik miniklikte tozu bile havadan ayrıştırarak, haznede biriktirip, soluduğumuz havadan 150 kat daha temiz hava çıkışı sağlıyor. Alerjenleri ortadan tamamen kaldırıdığı,diğer makinalar gibi tozlu havayı geri püskürtmediği ve toz içind ekalarak boşlatmanıza gerek olmayacak bir toz torbası olmadığı için bir astım hastası için ideal elektrik süpürgesi Dyson.


 Dyson DC37 Allergy elektrik süpürgesinin fiyatı 1.850 TL. Anneler günü için ideal bir hesiye olabilir, Dyson'ın 5 yıllık bir garanti süresi olduğunu da hemen söyleyeyim. Hakman Elektronik 1997'den beri Dyson'ın Türkiye distribütörü. Pek çok büyük elektronik mağazasında Dyson ürünlerini bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel