25 Mayıs 2012 Cuma

Orjinalini Alamıyorsan...


Thursday Friday  Diamond Together çantalar, modellerine bayıldığımız ama fiyatları binlerce Dolar olan çantaların resimlerini kanvas kumaşa basmış ve "orjinal" bir tasarıma imzasını atmış.


Balenciaga, PS1, Chanel ve Hermes Birkin çantalarının resimlerini çantalarında kullanan markanın çanta fiyatları ise 59 $'dan başlıyor.



Thursday Friday  Diamond Together çantaları henüz Türkiye'de görmedim. Bir yerde satılıyorsa da benim haberim yok. Ama kargo ücreti almayan bir site buldum; http://www.shopthetrendboutique.com/


Thursday Friday  Diamond Together çantaları araştırırken de başka bir marka buldum; Banane Taipei.



Buradaki çantalarda sadece Hermes Birkin baskısı var ama kalitesi gözüme daha iyi gözüktü. Banane Taipei'in kendi sitesinden satın alabiliyorsunuz, çantaların fiyatı 129 $'dan başlıyor, kargo ücreti ise 35 $.


Banane Taipei çantayı daha detaylı incelemek istersneiz videoyu izleyebilirsiniz.


Orjinal değiller ama çok orjinaller değil mi?





1 yorum:

  1. hihihi bunu gormustum cadi'cim.. Pek tatli neseli birsey ! Plaj'da kullanmayi istemistim hatta :)) yurt disinda bulursam kacirmiycam ;)

    YanıtlaSil

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel