30 Mayıs 2012 Çarşamba

Kuru Kafalar Şans Getirirmiş


Yurt dışında da burada da rengarenk kurukafalı bileklikleri gördüm herkesin bileklerinde, aradım taradım bir türlü istediğim kalitede bulamadım. Sonunda bir gün karşıma çıktılar! Miss Sixty Rocket koleksiyonu neon kurukafalarına aşık oldum!


Biliyorsun bu sene kuru kafalar çok moda. Aslına bakarsan bundan 2 sene önce Alexander McQueen'in koleksiyonunda kullandığı kuru kafalarla başlayan trend bugün pek çok markanın farklı çeşitlerde farklı yerlerde kuru kafaları kullanmasıyla devam ediyor.


Bir çok kültürde kuru kafaların uğur getirdiğine ve kötü enerjiden koruduğuna inaılıyor. Artık her köşe başında yüzüğüne, kolyesine, bilekliklerine rastladığımız kuru kafaların en havalısı Miss Sixty'nin Rocket koleksiyonundakiler.


Çelik malzemeden yapılmış kuru kafalı bileklikler Miss Sixty'de 153 TL'den satılıyor. 



Nereden bulurum Miss Sixty'nin kuru kafalı bilekliklerini derseniz;
adresinden hem diğer Miss Sixty ürünlerini inceleyebilir hem de online satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel