10 Mayıs 2011 Salı

Tresera Aksesuar Dünyası



Aslında Tresera'yı ilk gördüğümde yazmak istemiştim, elimde resim yoktu, henüz web'de bir bilgisi de yoktu sonra Tresera'dan ilk küpelerimi aldım, resimler edindim tam yazımı hazırlıyordum ki bloglar kapandı. Bugüne kısmetmiş n'apalım  belki hala içinizde Tresera'yı duymayanınız, görmeyeniniz vardır ki ilk şubesini Nişantaşı'na açtıktan sonra toplamda 13 mağazası oldu.






Tresera aksesuar severler için bir harikalar diyarı! Küperler, bilezikler, kolyeler, çantalar, bikiniler ve daha neler neler var mağazada  gidip mutlaka görülmeli fiyatları da çok uygun. Ben pembe kalpli küpelerimi utanmasam her gün takacağım neredeyse o kadar çok sevdim. Poşetleri de çok şirin zaten pembe ve melek kanadı olan her şey bence çok güzel :) Birde bolca baykuş objeler var biliyorsunuz geçen seneden beri baykuşlar çok moda. 











1 yorum:

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel