3 Mayıs 2011 Salı

Küçük Sırlar Kızları Nereden Giyiniyor Sırrını Keşfettik


İnternet sitelerine girdiğimizde "değişime şaşıracaksınız" mesajıyla karşılaşıyoruz. Şahsen ben şaşırdım, İstinye Park mağazasındaki revizyondu ilk dikkatimi çeken sonrasında tabi yenilenen modelleri ama en can alıcısı ve beni içeri girmeyen zorlayan küçük sırlar koleksiyonu oldu. Adil Işık'tan bahsediyorum, sizi bilmem ama bu sene beni çok şaşırttı.

Küçük Sırlar'ın sırrını açığa çıkaran Adil Işık, dizinin stil danışmanları Banu Savcı ve Tuba Mutlay'dan almışların işin sırrını ve el birliği ile 20 parçadan oluşan bu koleksiyonu hazırlamışlar. Modellerde çok beğendiklerim oldu ama fiyatları biraz şişirme geldi beni biraz da o şaşırttı :) bir büstiyer 176.- TL.

Bu arada yazıyı yazmak için biraz araştırma yapayım derken, küçük sırların web adresi sonrasında da şok içinde kaldığım Ayşegül'ün blogu  küçüksırlarım bloguyla karşılaştım. Dizinin sitesinde özellikle sponsorlar için güzle bir uygulama yapılmış, hangi bölümde ne nereden alınmış yazıyor, bu sayede küçük sırlarda kim ne giymiş, nereden almış rahatlıkla öğrenebiliyorsunuz. Şu sıralar çoğunlukla  adl'den giyinseler de Zeynep Erdoğan, Tuvanam ve Koton'da  küçük sırlar kızlarının üzerinde çokça gördüğümüz markalar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel