13 Kasım 2010 Cumartesi

Tatilde ne giysem derdine son ! Bavulunuz Hazır mı ?

 
Aaa ! Hala Toplamadınız mı ? - Ben toplamadım :). 9 Günlük bayram tatili bugün başladı. Eee 9 günlük tatil fırsatı kaçmaz tabii, bir kısmımız yola çıktı bile. Peki bavulunuz hazır mı ? Gerekli olan her şeyi koyduğunuza emin misiniz ? Ya da şöyle sorayım gerçekten gerekli olacak şeyleri mi aldınız ?
 
Dediğim gibi ben henüz hazırlamadım, ama gecelerdir ne alacağımı düşünüyorum. Benim bavul hazırlama tarzım tüm dolabımı boşaltıp, valize tıkıştırıp, sonra sadece gerekli olanları bırakıp diğerlerini tekrar dolaba koymaktır :)
Tatilde ne giysem derdine son ! Şimdiii ne alacağınız nereye gideceğinizle bağlı olarak değişir tabii Avrupa yolculuğu yapacaksanız Avrupa' nın genelinde hava açık İstanbul'daki gibi bir pastırma yazı her yerde hissediliyor. Güney Yarımküre'ye gideceklere hiç bir şey demiyorum zaten, bir bikini, bir t-shirt yeter size :)
 
Bu sene kat kat giyinmek trend, bu durumda kalın kalın giyinip sıcakladıkça üzerinizdekini çıkartabilirsiniz :)
 
Tek parçayla bir çok kombin yapmaya özen gösterin. Bir açık, bir koyu renk skinny mesela işe yarar bir parçadır.
Rahat bir ayakkabı almanız en önemlisi, benim tercihim Ugg botlardan yana, spor ayakkabı da ise New Balance.  Trendy ve rahat 2 parça.
 
Ben bir t-shirt üzerine kot gömlek onun üstüne bir hırka ve onun üzerine şişme yelek, koyu renk bir skinnynin altına da ugg botlarımı giymeyi planlıyorum. Kot gömlek ve hırka çok moda, üstelik bir çok şeylede kombin edilebilir.
 
Rahat hareket edebilmeniz için postacı çantala kullanmanızı öneririm.
 
Sizin için bir kaç kombin yaptım tatilde ne giysem derdine son verdim :)
 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Blog Archive

Bu Blogda Ara

Carousel