6 Kasım 2010 Cumartesi

H&M' e Vizesiz Giriş

Sonunda açılıyor! H&M uygun fiyatları ve en trendy ürünleriyle 6 Kasım 2010 itibariyle Forum İstanbul'da açılıyor. Kafamda haftalar öncesinden oluşan mağaza açılış  manzaralarında,  Deniz Berdan, Eda Taşpınar ve güzel halkımızın güzel insanlarını sabah 09:00  itibariyle kapının açılmasını beklerken hayal ediyordum ki, bügünün gazetelerinde sosyete ve sanat dünyasına özel bir açılış partisiyle H&M zaten kapılarını açmış. İçim cız etti, gitti dedim en iyi parçalar ben göremeden.
Artık "ah şekerim yurt dışından aldım" diye hava atamayacağız belkide sadece Türkiye'de olmadığı için bu kadar ilgi görüyordu H&M.
Beyoğlu İş Merkezi, Terkos Pasajı ve Atlas Pasajında hatta pazarlarda bile ihraç fazlası H&M ürünlerini bulmak mümkün hem de komik fiyatlara. Aslına bakarsanız, bir çoğumuz H&M'den giyiniyoruzda haberimiz yok.
Neyse bende tabiki, her moda ve alışveriş aşığı gibi H&M' e gidip alışveriş yapacağım ( aklım Vogue'da gördüğüm leoparlı trench coat ve şalvarda!) Bayrampaşa'ya ben nasıl gideceğim yahu! diyenlere bir müjde, bugün ve yarın H&M açılışına özel Beşiktaş, Nişantaşı ve Bakırköy'den her saat başı ücretsiz servis kalkıyor. Detaylarını; http://www.forumistanbul.com.tr/etkinlikler/115/hm.html 'den bakabilirsiniz.
Keyifli alışverişler !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Blog Archive

Bu Blogda Ara

Carousel