25 Aralık 2011 Pazar

Yeni Keşfim Olive Farm

Olive Farm Akbatı

Kuruçeşme Bahçeşehir arasında geçiyor hayatımın büyük bölümü. Olive Farm'ın kocaman logosu önce Kuruçeşme Aşşk Cafe'nin bulunduğu binanın duvarında gözüme ilişti. Sonrasında, Bahçeşehir'de yeni açılan kocaman ve lüks alışveriş merkezi Akbatı'da müthiş mağazalarını gördüm.
Mağazada kullanılan ahşap ve zeytin yağı özlü ürünler içeriye sıcaklık katmış sanki avm de değil bambaşka mistik bir yerde hissediyorsunuz kendinizi. 

Olive Farm Akbatı

Olive Farm'ın Farm'ı Datça'da bulunan uçsuz bucaksız cennet gibi bir çiftlikten geliyor. Zeytin ağacı yetiştiriyorlar Datça'da. O güzel zeytinlerle de sadece zeytin yağı değil birbirinden özel kozmetik ürünleri üretiyorlar.


Zeytinyağlı sabun babaannemin favorisidir. Ben her Galata'ya gittiğimde ona bir sabun alırım. Ama Olive Farm ve ürünlerini görünce bu zeytinyağlı sabunlar, şampuan, saç kremi, el kremi, duş jelleri ve daha fazlası sadece babaanneye değil tüm ailenin kadınlarına hediye edilmeli diye düşündüm :). Ben dahil tabi :).


Yılbaşı hediyelerinizi henüz almadıysanız ve özel bir ürün arayışındaysanız Olive Farm'ın yılbaşı paketleri 25.-TL'den başlıyor, ambalaj ve kutularına da bayıldım. 

Eğer Akbatı size çok uzaksa evinizden çıkmadan da Olive Farm'ın sayfasından alışveriş yapabilirsiniz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel