2 Ağustos 2011 Salı

Bir Cadı'nın Alaçatı Notları






Her sene aynı sendromu defalarca yaşıyorum sevgili cadılar ve Alaçatı'dan her gelişte olduğu gibi hala İstanbul'a adapte olma sorunu yaşıyorum ve bir an önce geri dönmek istiyorum :( Nedendir bilinmez ama bana iyi geliyor, bu gidişle bu cadı Alaçatı'ya yerleşir :) Gelelim bu sene nerelere gidildi , neler yapıldı; malum önümüzde uzuuuun bir bayram tatili var ve eminim ki çoğumuz yine Alaçatı'ya gitmeyi planlıyoruz.

Gündüzleri tabiki beachler denetlendi, notlar verildi.Babylon’da geçen yılki havayı bu sene nedense bulamadımL Gündüzleri keyifli olsa da hemem hemen her akşam canlı performanslara ev sahipliği yapan mekan bu yıl biraz daha durgun sanki neyse ki geçen sene Cuma geceleri çoşturan Oldies but Goldies Partyleri cumartesi geceleri devam ediyor. Fun Beach ise bu sene Chill Out ile bile kandıramadı beni.

Geçen sene Babylon'u evi sayan ben bu sen radikal bir değişiklik ile ( ki kendimi bile şaşırttımım) pılımı pırtımı topladım ve KafePİ Beach Club'a yerleştim :) Tabi bunda en büyük pay, beni inanılmaz güzel ağırlayan, bir dediğimi iki etmeyen , müthiş enerjili, KafePİ ekibine ait.Deniz, güneş, happy hour eğlenceleri, her akşam farklı performanslar ile bu sene Alaçatı'nın yıldızı kesinlikle KafePi! Gidin , görün, eğlenin, için için dans edin.Perşembeleri Oben Budak sizi Türkçe Pop hitleri ile çoştursun, pazarları Circus ile şarkılar söyleyin.Tabi bir de her hafta surpriz DJ partyler de unutulmamalı.Kısacası bu yazın mekanı KafePİ olduJ

Akşam yemekleri ise tabi ki çarşı içinde Şişarka ve Riba Balık’ta yendi, soğuk beyaz şarap eşliğinde yenen enfes Ege mezleri ve leziz balıklar, keyifli dost sohbetleri....Ardından da tabiki müthiş kokteyleri tatmaya ve eğlenmeye yeniden KafePİ’ye J

Siz bu yaz bir kez daha Alaçatı’ya gidin ve hayatı pi’ye alın:)))


cheersssss

betül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Bu Blogda Ara

Carousel