9 Ocak 2011 Pazar

Ladurée; Makarondan Çok Daha Fazlası



Bebek'te açılmadan önce 2 ay hakkında konuştuk sonunda gene vitrininde makaronlarıyla göz dolduran Bebek Paul pastanesinin yerine açıldı. 28 Aralık’ta İstinye Park’ta ikinci dükkanıda açtı makaroncu Ladurée.
Ladurée sayesinde makarondan bi haber yaşayan,  “makaron da neymiş ?” diyenler bu lezzeti keşfetti. Ee o kadar reklamı boşuna yapmadılar ya! Bebek’te yürüyen her 10 kişiden 6’sının elinde uçuk yeşil renkte şık bir Ladurée torbası var!
Ladurée Bebek

Ben bu yazıyı kesinlike reklam amaçlı yazmıyorum bilesiniz. Aklım şuan tamamen orada, o güzel şirin dükkanda, lezzetli makaronlar ve birbirinden güzel kutularda kaldığı için yazıyorum. Sırf içeri girdiğinizde içinizi ısıtan, yüzünüzü gülümseten o güzel badem kokusunu içinize çekmek için bile olsa gidin, görün bana hak vereceksiniz.
Ladurée İstinye Park

Aslında Laduree’de satılan sadece makaron değil, imaj, ambalanj ve mutluluk satıyorlar. Vitrini öylesine davetkar ki…
Ladurée Gossip Girl

Ladurée’yi Gossip Girl fanları, Cadı kızımız Blair’ın elinden düşürmediği kutulardan yemeye doyamadığı makaronlardan tanıyor.  Size bir müjde dizide Blair’ın elinden düşürmediği Yazbukey tasarımı fuşya makaron kutusu Bebek Laduree’de satılıyor. 6 adet makaron ve  Paris’te çok meşhur olan tasarımcı Yazbukey tasarımı kutu 33,00 TL’ye satılıyor. Birde Alice in Wonderland kutusu var, aynı zamanda bir müzik kutusu, güzel bir hediye olabilir. 14 Şubat sevgililer günü için özel tasarlanmış kutularda yakında Laduree mağazalarında olacak.  Bense hevesle Christian Labutin tasarımı kutuları bekliyorum.
Yazbukey Ladurée Tasarımı

Alice in Wonderland  kutusu


Christian Labutin Ladurée Kutusu


Ladurée’de makaronlar haricinde, çikolata, reçel, parfüm ve çanta satılıyor ben onlara da bayıldım.

Kısa sürede olsa kendinizi çok iyi hissedeceğiniz bir dükkan Ladurée. Umarım yakında pastalarınıda yapmaya başlarlar ve güzel birde cafe açarlar.
Bu keyfi ve lezzeti tadın lütfen.

1 yorum:

  1. o kutulardan birer tane istesem de gelse mesela hani evrene bir dilek: )

    YanıtlaSil

Top Slider

Portfolio

Channels

Trend Tags

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Pages

Channels

Channels

Channels

Blog Archive

Bu Blogda Ara

Carousel